Mikaela Hjärtström

Bilkrasch, planka och pälsvård
Okej det hände en del efter att jag skrev inlägget i söndags. Emil krockade in i en refug under "snöstormen" och min bil är nu på verkstad i Luleå för att se om den är värd att laga. Emil mår bra, bara bilen som fick sig en rejäl smäll då ena bakdäck bröts lös. Glad över det inte blev några personskador och att Elliot inte var med i bilen! Tacksam även att jag hade kvar min stora försäkring via folksam så att de nog täcker allt, förutom självrisken då. Pengar växer ju inte direkt på träd längre, eller ja de har de väl aldrig gjort men framförallt inte nu.
 
Kan inte låta bli att ibland fundera om jag kommer få uppleva utbyggnaden klar? Jag hoppas ju så klart det och kämpar för det men ibland tar de dåliga tankarna över. Varit en del sådana tankar ändå på sistone, tror det är hjärnans sätt att bearbeta allt. Plus att det känns ibland som att pengarna bara rinner iväg och då kommer väl tankarna ännu mera också. 
 
Annars då, igår åt vi planka till middag gjord på älgkött, så jääkla gott!
 
Hade pälsvård med Coda och började med Kenai men ska fortsätta med han i veckan. Så skönt när det är gjort och ett plus att vi får ha mys och egentid undertiden. Saknar tiden vi kunde träna mer och ha egentid på de sättet. Hittat en här i Kalix som däremot ska testa börja hjälpa mig med att träna med Kenai lite då och då, otroligt skönt. Han behöver få använda hjärnan mer än jag orkar och klarar av nu. Nedan har ni bild på mina björnbröder, Kenai och Coda.
 
 
Idag, tisdag, var det dags för 2 dosen av 12, 10 kvar då. Än så länge känns det bra förutom att jag är jättetrött. Sovit 3 timmar efter behandlingen och vilar nu tillsammans med Elliot som sover bredvid. I och med att jag svettas så mkt och cellgifterna tränger ut via svett, får jag dock ha fullklädsel på mig i sängen. Svettas ihjäl men är värt de för att kunna vara nära honom. Han sover alltid bättre om han får sova vid mig eller Emil. Ist för 30min vila blir det lätt över 2 timmar. Vilket resulterar i en gladare bebis också, så jag ligger kvar här med alla kläderna på.
 
 
 
Ha det bra!
 
 
 
Anonym

Ni kommer att fixa detta.Kram.Nina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress