Mikaela Hjärtström

Närmar mig mål 2
Veckan började ostadigt med väldigt dåliga värden som var på väg att sätta stopp för behandlingen den här veckan. Var otroligt arg, besviken och ledsen på kroppen för att den inte orkade med, att den inte kämpade lika hårt som mitt huvud sagt åt den att göra. Pratade med min psykolog på kvällen och kräktes ut mig en massor av saker som legat och tyngt mig. Ventilerade om att behandlingen inte skulle bli av och hur jag nu kämpar för att hålla mig fortsatt positiv och stark. Var skönt efter, att fått släppa på allt lite och pratade efter det samtalet med en saknad vän i säkert en timme. Kände mig lite som ny efter detta!
 
Bad i alla fall min sköterska om att få lämna nya prover igen dagen efter (tisdag) när jag pratade med henne och tur var väl det för då hade proverna gått upp betydligt. De låg nästan på vad en person utan cellgifter ska ligga på och behandlingen blev av i onsdags. Gissa om jag blev chockad och överlycklig. Måste ha skrämt min egen kropp eller något, vad det än var är jag glad över att det hjälpte. Behandlingen blev bara skjuten fram en dag och det innebär att jag ännu ligger i fas med min plan och delmål 2 närmar sig. Delmål 2 som jag hoppas innebär sista cellgifterna någonsin i min kropp, att jag ALDRIG mer ska behöva höra cellgift kopplat till mig eller någon i min närhet någonsin igen. 5 månader med detta är nog för en hel livstid för både mig och alla mina nära.
 
Delmål 2 innebär att stänga det värsta kapitlet och ta tag i de andra kommande två, det andra som innebär operation och det 3e strålning. Det sägs att resan med cellgifterna är värst och de andra är som en dans jämfört med vad en redan gått igenom. Kan bara hoppas att det stämmer. Längtar efter att få komma tillbaka till mig och lämna denna cancer bakom mig, min familj, bakom våra familjer och våra vänner. Men jag vet att resan är långt i från över ännu. Kommer garanterat vara orolig så fort jag får minsta lilla värk någonstans att någon metastas dykt upp. Den oron kommer jag få lära mig hantera och förhoppningsvis kommer den aldrig behöva innebära att min prognos blir sämre. Att det bara är oro och inget mer.
 
Ett steg i taget nu även om jag gillar att planera. Nästa behandling blir tisdag nästa vecka så länge som kroppen orkar, vilket jag annars får skrämma den till igen.
 
 
 
Anthonymoota

Electrical services in the domestic, commercial and industrial sectors Becontree Heath, Becontree, RM8 [url=https://becontree-heath-electricians.co.uk/our-services.html]More info!..[/url]

Amberslard

The cost of a kilogram of copper


[url=http://portal.westcoastbible.org/discussion/viewtopic.php?f=18&t=667489]Copper acceptance near me[/url]
scrap copper scrap cost per kg, how much is a kilogram of copper, scrap copper price per kg, how much does copper cost at acceptance, how much does copper cost at the receiving points, copper exchange rate for today for kg, copper shine price


http://xn--um-1d4ay83w2jh.ctfda.com/viewthread.php?tid=14048658&page=1&authorid=5609310
300 kg of copper in rubles, how much does copper cost for scrap, scrap copper price per kg today, kilogram of copper price, cost of a kilogram of copper now, the cost of scrap copper, where copper is accepted is expensive


[url=http://xn--onqu75bcvap11j.ctfda.com/viewthread.php?tid=14866565&extra=]how much is copper per kilogram[/url]
how much is 1 kilogram of copper, to hand over copper scrap, color metal scrap copper prices today, to hand over scrap copper, of copper wholesale the price, reception of scrap copper, metal the price of 1 kg of copper at the acceptance


http://nakasem.go.th/forum/suggestion-box/82067-pri-dn-g-b-lja-nn-c-n
now copper price per ton, 1 kilogram of copper in rubles, reception of scrap metal copper, the price of non-ferrous metal copper, scrap copper price, copper price for 1 kg to buy, copper prices today for 1kg

FrankVom

Our team is experienced in providing landlord certificates, ensuring that your rental property meets all necessary safety regulations. [url=https://groovestats.com/index.php?page=profile&id=171295] Drainage & waste pipe![/url]

fluiree

https://pq.hosting/vps-vds-estonia-tallin

Acandy

https://sobraniemebel.ru/chairs/folding

NicholeBek


It's a pity you don't have a donate button! I'd definitely donate to this brilliant blog! I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to brand new updates and will share this website with my Facebook group. Chat soon!

JosephSom

Vi presenterar för dig en ny rysk dejtingsajt för sex [url=https://rudating.pro] Best Russia Sex Dating[/url] Endast vi har riktiga och verifierade användarprofiler
De mest befriade användarna i din region är direkt tillgängliga
Registrera dig med en kampanjkod - 362086 och få en ingång till en privat klubb!
Vi ses snart på - www.rudating.pro

DavidElams

Thanks, +

RogerFuesy

Hey, I'm completely new here, I will be not sure in case this section will be the right place to share this and also sorry just for this, but We were hoping a person here on mickishjartstrom.blogg.se would be able to assist me.



I'm just wondering if anyone knows just about any trusted resource for crypto signals telegram, need a good source to get such services. Is this crypto channel good and anyone worked with them ?



[url=https://signalforall.com] crypto signals[/url]



Additionally please introduce any good and even comprehensive site for more inormation about this sort of services. I just appreciate it.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress